Inlägg: 1531943
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 1/11-12
Räknar med att Bäckis spelar på lördag, allt annat vore tjänstefel.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 1/11-12
sylf: Önskar inte en skada på nån spelare men i det här fallet tror jag att Widing kan gynnas av lite ofrivillig vila. Han har varit iskall och inte fått mkt uträttat, mer än det sedvanliga checkandet som ofta verkar ske lite planlöst.
Nu kanske Molin får chansen igen, tycker att han är en aning mer spelsmart och minst lika bra checkare. Känns som att Widing lever mkt på sitt rykte som målskytt och när inte det heller funkar så borde den här vilan komma lägligt för hans del.
Nu kanske Molin får chansen igen, tycker att han är en aning mer spelsmart och minst lika bra checkare. Känns som att Widing lever mkt på sitt rykte som målskytt och när inte det heller funkar så borde den här vilan komma lägligt för hans del.