Inlägg: 1531947
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 1/11-12
Huge: Möjligt, Skit detsamma in med Bäckström NU. Det här är vår andra långtidsskada nu och andra lag tar in för mindre än så och skiter i överenskommelsen. Vi har inget att vinna på att leka bror duktig längre.
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 1/11-12
sylf: Bäckis kan väl bara komma om de ställer in resten av säsongen, var inte kontraktet med ryssarna skrivet så?