Inlägg: 1532218
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag såg, ett fantastiskt mål. Så bara för att man gör mål så innebär det inga övriga skyldigheter?? Cody bjöd ju nästan på ett mål p g a oerhört nonchalant spel
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Men om du ska kritisera misstag, så bör du hyvla ner Enterfeldt till fotknölarna. Han var ansvarig för Timrås reduceringsmål!
Har du set Codys passningar? Det är riktiga stenhårda NHL passningar, som sitter på bladet! Sen kanske alla inte är kapabla till att behandla en sån hård passning.
+ 1