Inlägg: 1532261
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Haha, märks att du är ny här inne.. Han har en klausul.. Vi kan välja att kalla det ett kontrakt för resten av säsongen men som bryts om Toronto vill ha tillbaka honom när NHL drar igång. Kanske passar dig bättre?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Men snälla rara Gurra! Det är ett kontrakt resten av säsongen, oavsett om det nu finns en klausul i kontraktet. Och ingen vet om det finns förutom Sundlöv/franson.
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Franson har ingen klausul inskriven i sitt kontrakt, hans agent ansåg inte det skulle behövas...enligt agenten själv.