Inlägg: 1532265
Sv: A proposito de nada
tompap71: Mm, troligt.. Ni hörde ju Fransons egna ord.. Tänker inte gå in på det ytterligare. Räknar med att samtliga kan läsa mellan raderna själva utan att vara så blåögda.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Ja hmmm fast Franson säger sig ju själv att han inte hade riktigt full koll på vad som står i kontraktet. :) Att han lämnade de detaljerna till sin agent. Men visst är väl det troligaste att han lämnar om NHL- Säsongen drar igång. Med eller utan klausul i kontraktet. Frågan är ju vart, för just nu har han ju inget gällande kontrakt. Kan ju ta ett tag för Franson att hitta ny klubb även om säsongen drar igång.
Ja hmmm fast Franson säger sig ju själv att han inte hade riktigt full koll på vad som står i kontraktet. :) Att han lämnade de detaljerna till sin agent. Men visst är väl det troligaste att han lämnar om NHL- Säsongen drar igång. Med eller utan klausul i kontraktet. Frågan är ju vart, för just nu har han ju inget gällande kontrakt. Kan ju ta ett tag för Franson att hitta ny klubb även om säsongen drar igång.