Inlägg: 1532281
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tobhund: "Ja gundersonär en riktig jävla floppvärvning
| Gurra88 | Svara | Gilla |
Redigerad kommentar"
En flopp i det sämsta lag Sundlöv någonsin ställt på isen, han måste vara helt värdelös den dä Gunderson...
+ 4
Sv: A proposito de nada
tobhund: Som sagt, jag hade stora förhoppningar på Cody och jag tror fortfarande att det kan bli bra. Men såhär långt imponerar det inte. Förhoppningsvis ser vi en ändring på det redan på lördag!
Med tanke på vissa skribenters fördömanden av Codys insats hittills vill jag bara påminna om hur tankarna gick hos många för ungefär ett år sedan:
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Redigerad kommentar