Inlägg: 1532286
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Är jag en av dom få som tycker Cody är bra?! Han kanske inte ser jätte intresserad ut varje gång men han gör det lätt och bra för sig. Lägger sjuka pass som går hem, spelar enkelt, välter motståndare. Kan säga att jag njuter när han e inne för alltid ser man någon flyga in i sargen.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
hahii: Precis, han ser extremt ointresserad ut. Vilket stör mig. Ge upp för lätt etc.. Nej. Där krävs det mycket mer.
"Kan säga att jag njuter när han e inne för alltid ser man någon flyga in i sargen. "
Alltså fan vad det ska överdrivas
Sv: A proposito de nada
hahii: Du är absolut inte ensam.. Det är bara Gurra88 som inte tycker om Cody.
+ 2