Inlägg: 1532820
Svarskommentarer
Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: Bäckis hade gjort 0 assist, för ingen annan skulle sätta puckuslingen, oavsett hur öppen kasse de skulle fått... Som det ser ut nu, typ... Nej, men visst skulle han kunna vara den som lyfter igång produktionen...
Men ett backförvärv vore inte heller helt fel, som det ser ut i dagsläget...
Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: Typ. Kan två halvfigurer som Duchene och Stålberg leverera som dom gör skulle Bäckis äga Elitserien. Men det är tydligen bättre att Sundlöv scoutar gärdsgårdsserierna efter spelare. Eller hur, Karlsson och Bylund?
+ 1
Jajjen:
9 + 9? ;)