Inlägg: 1532826
Svarskommentarer
Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: "Det är parodi hela skiten, vilket annat företag skulle låta en sammanslutning av konkurrenter bestämma hur företaget ska drivas? Ren idioti!"
Företag som ingår i olagliga kartellbildningar?
Företag som ingår i olagliga kartellbildningar?
+ 1
Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71: Hockeyligan fungerar som statliga Systembolaget - vi ska inte ha en FÖR bra produkt. Gubbjävlar!
+ 1
Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
tompap71:Tänk dej att Brynäs hamnar i kvalserien, som laget spelat större delen av säsongen är det ingen omöjlig tanke, och får möta lag med NHL-spelare som lirat i hop en hel säsong. Karlsson och Bylund skiter i Brynäs medlemmar men hyllar en överenskommelse med Färjestad. Dags för ett upprop? Vem är det som håller i namninsamlingarna? Brukar vara du Gurra, va?
+ 3
Jajjen:
Det är parodi hela skiten, vilket annat företag skulle låta en sammanslutning av konkurrenter bestämma hur företaget ska drivas? Ren idioti!