Inlägg: 1534462
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Anders Berg: Om du slutar lalla på forumet kanske någon skulle ta dig på allvar...nu är du ju allt som oftast bara löjlig...som en gammal trött clown. Säkert med lite mysribba också, då vi ligger under.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Zappaholic: Lalla... Hur många rätt gällande målskyttar har du själv ikväll?
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Zappaholic: Nu måste vi få mål i PP annars kommer nog HV spela av den här matchen.