Inlägg: 1534506
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Anders Blank: Sundlöv och HGK måste agera innan det bär söderut i tabellen. Ta hem Bäckis och en eller två rejäla backar. Det här är ju löjligt!
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
sylf: Ja men det är ju det jag menar... Vem fan tackar dom två (Sundlöv & HGK) att dom suger Loobpung och böjer sig för "överheten"! Jävla löjl! Förstärk laget, det här håller inte! Det måste t.o.m. Sundlövlovers som Huge inse nu!
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Det värsta är att man knappt orkar reagera längre - vi har verkligen blivit regelbundet usla (anno 2002-2010)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Vi möter seriens bästa lag. Omöjligt att matcha för årets Brynäs. På lördag däremot måste vi kunna vinna.