Inlägg: 1534540
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
sylf: Avgå alla jävla soper, hoppas publiken börja svika och Sundlöv försvinner illa kvickt.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Rossa: "Avgå alla jävla soper, hoppas publiken börja svika och Sundlöv försvinner."
- Så talar en sann Brynässupporter. Patetiskt!
- Så talar en sann Brynässupporter. Patetiskt!
+ 3
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Rossa: Illa som fan. Sist gick TJ ut och dissade hela laget, inkl sig själv. Nästa hemmamatch ser lika ut. Vad fan är det som inte stämmer? Inte undra på att det bara sitter 5000 trötta ugglor där och glor.
+ 1