Inlägg: 1534576
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
dreamland: Imponerande att du kan vara positiv efter en förlust. Men vi värderar väl en Brynäsförlust på olika sätt helt enkelt. Som kärringen säger - det är ju bara hockey.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Jajjen: Självklart är jag sur över förlusten men jag inser även att man inte vinner sm-guldet i november. Vi kommer förhoppningsvis få tillbaka 3 (iaf 2) stabila backar här framöver så förhoppningsvis kommer försvarsspelet bli stabilare
Däremot måste målskyttet komma igång på fler spelare men som sagt, det var inte lysande i 5 mot 5 förra året heller
Målvaktsfrågan vet jag inte riktigt vad jag tycker dock....Rahm måste ju få spela för att komma igång men jag vill nog ändå ha Honken i alla matcher som går. Svedberg spred också mycket returer i början av förra säsongen men fick ju mer speltid i.o.m Honkens skador och växte enormt med det
Däremot måste målskyttet komma igång på fler spelare men som sagt, det var inte lysande i 5 mot 5 förra året heller
Målvaktsfrågan vet jag inte riktigt vad jag tycker dock....Rahm måste ju få spela för att komma igång men jag vill nog ändå ha Honken i alla matcher som går. Svedberg spred också mycket returer i början av förra säsongen men fick ju mer speltid i.o.m Honkens skador och växte enormt med det