Inlägg: 1534809
Sv: A proposito de nada
Varför ersätta Hansen, bättre att köra slut o sönder den trupp vi har först, lite så man jobbar ju.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: ok att man lyfter fram junisarna men någon jävla måtta får det vara jag tror att hela ledningen med Sundlöv i spetsen har fått kroniskt tunnelseende!
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Ja verkar vara så man jobbar. Kan inte förstå varför man inte förstärker nu medans man är ovanför strecket.