Inlägg: 1534826
Sv: A proposito de nada
Slajsarn: såklart att TJ och Sundlöv anser att de juniorer som får spela i A-laget är mogna för detta, annars vore det ju tjänstefel.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio:Men varför slussas de då inte in om det är en skadefri trupp? Du tror väl inte att tex Mattias Nörstebö hade fått chansen om det inte varit för alla skador.
Tror du det är du fan naivare än lovligt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
arnio: När man ser Brynäs spela matcher på 5 backar och sjättebacken är en junior som får 0 sekunders istid kanske man måste börja inse att det behövs nya backar och att alla juniorer inte bedöms vara redo...
Redigerad kommentar
+ 3