Inlägg: 1534959
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
tompap71: tack som fan, widing! nu tar vi 4-2 i PP nu på en gång, lika bra det!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Vilket PP... Ett inspels alt som inte funkar så vips har 1,30 gått..
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Anders Blank:
Nä nu kan dem bevaka, jag har spelat på 4-2 så det räcker om dem gör fyran i tom kasse ;)
Redigerad kommentar