Inlägg: 1534994
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
foppa78: Men jösses människa, vad du gnäller. Vi leder trots skitspel, var lite glad för det istället:-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Zappaholic: tror fan jag är glad att vi leder men med detta jävla skitspel så kommer det smälla bakom Honken igen! Detta håller inte!!!
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Zappaholic: Dom flesta här inne är rätt skickliga på att gnälla :P