Inlägg: 1535099
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Lindström: Men hur gick det från fint spel och serieledning till detta? Allt svängde efter ET-matchen som vi vann...
Men hur??
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Visst, man vinner som ett lag och förlorar som ett lag.
Men...Honken bjuder Modo på två mål som är helt horribla i 3e perioden. Det är så dåligt att jag knappt kan förstå det.
Han får ta på sig en stooor del av att vi torskar idag. Och när sen Lauritz missar helt jävla öppet mål.... Ja då visste man vad som väntade.
Så jävla less på det här...
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Kan man på något sätt programera om hjärnan så man slipper bry sig mer? Skulle göra det direkt, om så vore.
Fint att göra 5 baljor hemma å torska när man dessutom haft 5-4 i 4 min.
Janne klarade INTE av att leda laget.