Inlägg: 1535367
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
Huge: Det är et år sen Gurra skrev det där, säkerligen med en näve ironi. Men ändå kan du inte låta bli att nämna det i varje inlägg. Ser du inte hur fånigt det ser ut?
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11-12
sylf: Ironi, morsning.
Han har isf haft 1 år på sig att förklara sin ironiska avsikt men istället trasslat in sig i en än mer obegåvad och felaktig förklaring som går ut på att det var TJ som mol allena var anledning till att vi tog guld. DET om något, är fånigt.
Han har isf haft 1 år på sig att förklara sin ironiska avsikt men istället trasslat in sig i en än mer obegåvad och felaktig förklaring som går ut på att det var TJ som mol allena var anledning till att vi tog guld. DET om något, är fånigt.
+ 1