Inlägg: 1538437
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
bradberry: illa av mig att skriva fel där. Självklart menar jag han med gallret :-)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Lindgren startar vilket jag tycker är kul! =) hoppas han får centra bara, där han gör sig som bäst.. Skulle dock ställt upp kedjorna som följande:
Harju - Nordquist - Enterfeldt
Lindholm - Järnkrok - Thuresson
Widing - Granström - Johansson
Molin -Lindgren - Ollas
Splittra första kedjan känns kanske lite grymt efter förra matchens succé men tror att Nordquist skulle kunna göra kedjan ÄNNU bättre!