Inlägg: 1538510
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Haha vi blir totalt sönderåkna. Av Växjö. Usel perre. Det har nog inte vänt ändå.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
90Steen_: Tycker nog att det krävs 3-4 raka 3 poängare för att kunna kalla det vändning. Ser fortfarande alldeles för ängsligt ut i egen zon och det fipplas alldeles för mycket i uppspelsfasen, det blir stressat och ingen vågar ta egna initiativ.
+ 1