Inlägg: 1538516
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Och PP blir ba sämre å sämre. Vi kmr slå något svenskt rekord i att gå från bäst till sämst på snabbast tid i den kategorin.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
90Steen_:
Skönt att den är över och skönt att vi bara ligger under med 1 mål. Verkligen en skitperiod av Brynäs och jag såg bara en riktig farlighet från Brynäs sida. Blir grymt frustrerad när Brynäs bara glider omkring och ser allmänt likgiltiga ut, speciellt i en så pass viktig match.
Fortsätter det i samma stil i återstående perioden så blir vi förmodligen 0:ade igen. Nu brukar Brynäs vara starka i 2:a perioden och jag hoppas att den trenden håller i sig.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Sylf: Ja du, något måste ju hända i 2:a, det här är alldeles för dåligt :-(