Inlägg: 1538563
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf: Är väl inte allt för märkligt. Kommer vara dött fram till utematchebn.
Löf, Löf, Löf. Nu är tålamodet SLUT! Blir bara less av att se hans nuna.
Löf, Löf, Löf. Nu är tålamodet SLUT! Blir bara less av att se hans nuna.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf: När man inte levererar så blir det tyvärr så, kan tänka mig att de flesta sparar sig till utematchen :-)