Inlägg: 1538583
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Zappaholic: Tycker även Honken sett lite tveksam ut på målen, särskilt andra målet där han måste stänga vid första stolpen.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
rafalski: På andra målet står det en Växjöspelare ren framför målet. Tror han blir tvungen att släppa stolpen för att hinna över på en eventuellt sidledspass.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Jaha, då kommer väl 3-3 som ett brev på posten, Löf är så jävla dålig :-(