Inlägg: 1538598
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
70 Rodrigues: Löf är den sämsta back jag sett, ta bort skiten...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Rossa:
OK period av Brynäs även om 3-2 målet kändes otroligt omödigt av flera anledningar. Dåligt agerande av Löf, tveksamt ingripande från Honken och dåligt att släppa in ett PP mål mot Växjö som är pinsamt dåliga i PP.
Det hade varit grymt skönt med en 3 måls ledning inför 3:e perioden men antar att man får vara glad över ledning med tanke på hur det såg ut efter 1:a perioden.
Det ser ut att bli en nagelbitare detta oh hoppas verkligen inte att Brynäs lägger sig på försvar från första sekund i 3:e perioden sin vana trogen.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Rossa:
Lyssnar på sportradoion i tradaren på väg till Norge . Hur går det för Dennis p ?
Lyssnar på sportradoion i tradaren på väg till Norge . Hur går det för Dennis p ?