Inlägg: 1538616
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
rafalski: Visst ska han koncentrera sig på skytten men iom att backen inte gör sitt jobb så blir han tveksam.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Zzz: Fy fan vad gött!!!!
Kroken!!!
Jag var ute med soporna...tydligen ska man inte vara inne om man vill att Brynäs gör mål :-)
Tredje målet i PP ikväll.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Zzz: Aldrig får man slappna av...blir ett evigt nagelbitande i tredje. Sambon står redo med defibilatorn eller vad fan det heter...