Inlägg: 1538649
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
bradberry: Hur fan kan de flöjta på det där och ge Harju en tvåa?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Zappaholic:
Ja det va en av de mer märkliga utvisningarna jag sett. 2 min för felaktig handstoppning. Det hade garanterat inte blivit utvisning för det i början av matchen och vad jag vet så är det samma reger som gäller hela matchen. Tur att det inte resulterade i ett mål i baken.