Inlägg: 1538768
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Om inte Nygren i FBK blir avstängd i minst 4 matcher är det något allvarligt fel i hockeysverige....
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
smallround: ja den var inte snygg men du ska se muppnämnden kommer göra det igen!
Minst 6-8 matcher ska han ha, den var dessutom avsiktlig + att han hoppar in med armbågen!
Minst 6-8 matcher ska han ha, den var dessutom avsiktlig + att han hoppar in med armbågen!