Inlägg: 1538816
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
mattias - 74: jepp det var en ful tackling ska bli kul och se hur DN tar på saken jag hoppas dom gjort sin läxa då blir det 5-6 matcher var av 1-2 matcher i böter....men det blir väl obligatoriska 4 matcher var av en i böter...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Roger Ramkvist:
Ja, inte var den vacker på nåt sätt den "tacklingen". Borde rimligtvis rendera en värre avstäning än Lavander.
Nygren hade väl inte så mycket fart i och för sig (orkar inte kolla matchbilder), men det gör ju saken bara marginellt mindre illa.
Ja, inte var den vacker på nåt sätt den "tacklingen". Borde rimligtvis rendera en värre avstäning än Lavander.
Nygren hade väl inte så mycket fart i och för sig (orkar inte kolla matchbilder), men det gör ju saken bara marginellt mindre illa.