Inlägg: 1538825
Sv: A proposito de nada
Lars Gunnar Pettersson dog i dag det är en storförlust för idrottsverige. Så jag vill hedra hans minne och sammtidigt tacka för alla vackra minnen som han har förmedlat. Sen om dagens sportkommentatorer fick 10% av hans kunnande skulle stanadern höjas med det dubbla. Vila i frid L-G
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Roger Ramkvist: Förstår att du menar L-G Björklund.
Trodde först att Luleås gamla skyttekung hade lagt skridskorna på hyllan för gott....
Trodde först att Luleås gamla skyttekung hade lagt skridskorna på hyllan för gott....
+ 1