Inlägg: 1539171
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Varför skjuter vi ALLTID från 10 meters avstånd????? Vad hände med att försöka spela sig förbi målvakten EN gång.
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Gurra88: Brynäs är ett jävla skämt.
Inte en målchans på 60 min.
TJ får en vecka till sen är det dags att leverera eller avgå.
Inte en målchans på 60 min.
TJ får en vecka till sen är det dags att leverera eller avgå.
+ 2
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Vad fan hände där då??? Widing är ju urusel givetvis.. Men han blir totalt bortplockad???