Inlägg: 1539266
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
90Steen_: Masken kanske kan rekommendera Sundlöv att signa Nilsson, hehe...
Det verkar som att Nilsson är skadad, men det är klart att det hade varit en rejäl förstärkning på PP-platsen som Molin/Lauritzen innehar.
Det verkar som att Nilsson är skadad, men det är klart att det hade varit en rejäl förstärkning på PP-platsen som Molin/Lauritzen innehar.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: A proposito de nada
90Steen_: In your dreams det kommer inte hända ett jävla skit dom är nöjda med det lag vi har! Ledningen är ett jävla skämt!
+ 1
Agera eller avgå, Sundlöv!