Inlägg: 1539289
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Jag håller med. Mycket kvar av säsongen. Jag ser många positiva saker. Det kommer att bli bra...
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
tobhund: Vad är positivt? Vi har ett lag som förmodligen tar sig till slutspel. Men vi har värvat sämre spelare för att ersätta de som stuckit. Klart att man inte hänger med i toppen då.
+ 1