Inlägg: 1539297
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Rossa: Nu när du precis lärt dig att läsa så kommer du att få lära dig lite basic grammatik, som att använda kommatecken och punkt när du skriver....
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Huge: och som att inte blanda språk (basal är ett bra ersättningsord till basic) ;-)
Känns som vi ramlat tillbaka i tiden ett par-tre år igen. Hyfsat lag men en bit ifrån höjderna, ojämna och utan den där riktiga spetsen. Behövs skärpning på flera huvuden tycker jag.
Däremot är det glädjande med juniorlagen som bara rullar på likt ångvältar. Återväxten är god och det dröjer väl inte länge innan namn som Brodecki, Lindblom, Johansson osv figurerar på A-lagströjorna.
Känns som vi ramlat tillbaka i tiden ett par-tre år igen. Hyfsat lag men en bit ifrån höjderna, ojämna och utan den där riktiga spetsen. Behövs skärpning på flera huvuden tycker jag.
Däremot är det glädjande med juniorlagen som bara rullar på likt ångvältar. Återväxten är god och det dröjer väl inte länge innan namn som Brodecki, Lindblom, Johansson osv figurerar på A-lagströjorna.
+ 1
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Läst Huge: Läst alla dina svar och grammatik är väl allt du har att , med ..
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF den 1/12-12
Läst Huge: Läst alla dina svar och grammatik är väl allt du har att , med ..
+ 2