Inlägg: 1539477
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sheena Punkrocker:
Knappast de två lockoutspelarna som är orsaken till Frölundas dåliga ekonomi.
Knappast de två lockoutspelarna som är orsaken till Frölundas dåliga ekonomi.
Sv: A proposito de nada
Sheena Punkrocker: Ståhlberg och Duchene kostade dock tillsammans mindre än vad en genomsnittling Tre Kronor-EHT-spelare går på i månaden.
Sv: A proposito de nada
Sheena Punkrocker: Mmm, det är första gången Frölunda har ekonomiska problem. Inte!
Eller menar du att vi ska tycka synd om dom?
Jahopp, Frölunda som varit den klubb i ES som plockat in mest lockoutade-spelare
verkar inte må så bra ekonomiskt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/frolunda/article15873579.ab
http://www.hockeysverige.se/article/13774216/frolunda-tvingas-banta-verksamheten
rätt mig gärna om jag har fel, men var inte ett av deras argument med inplockandet
av Ståhlberg och Duchene att man skulle vinna såååå mycket publik osv osv...