Inlägg: 1539785
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Zappaholic: Jag skiter i om dem kryper fram, bara dem gör mål o vinner. Aggresivitet och tempo utan målgörande känns ju fett frustrerande.
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
riktigt snyggt mål av haju gött. Jag vill inte låta gnällig nu när vi leder å allt men det är nog fan dom värsta hemmakommentatorerna jag har hört pratar bara saik, det är ju nästan så det går för dom när saik kommer in i annfallszon : )