Inlägg: 1539804
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Held: Kollar utan ljud, pallar inte med dom usla kommentatorerna. Det var lika sist, en snubbe som sitter och tokrunkar så fort hemmalaget kommer över rödlinjen!
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Oj så glada kommentatorerna blev...kan inte CMore se till att det finns lite objektivitet i all fall. Pinsamma jävlar.
Lite lamt försvarsspel där, inte heller rättvist.