Inlägg: 1540193
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skitstöveln: Nä men va faaaaaaaaaaaan Bertilsson borta resten av sässen nu måste det fan värvas!
Sv: A proposito de nada
Skitstöveln: Snacka om käftsmäll... Men det borde ju finnas backar på marknaden i och med att Rögle vågar sparka två av sina. Jag tycker även att Brynäs borde se över allsvenska backar med ES-klausuler.
Sv: A proposito de nada
Skitstöveln: Behövs nog mer än egna juniorer om vi ska vara med och slås om guldstriden.