Inlägg: 1540199
Sv: A proposito de nada
Förväntar att man värvar. Känns ju dock dumt att man plockar in någon nu om det nästa vecka blir lockout...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Förväntar att man värvar. Känns ju dock dumt att man plockar in någon nu om det nästa vecka blir lockout.."
Är det inte redan lockout?
Zzz: Exakt. Det kommer ju att bli extremt hård konkurrens om de lediga spelarna om NHL startar.
Är det inte redan lockout?
Zzz: Exakt. Det kommer ju att bli extremt hård konkurrens om de lediga spelarna om NHL startar.
Redigerad kommentar