Inlägg: 1540203
Sv: A proposito de nada
Zzz: Vi behöver fler än en back. Ska vi komma nånvart så måste det in minst 2.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: om NHL ställer in om en vecka och vi står med Ossi- Petri och Simon Skoog istället för att vänta in de fina lirarna, är det så lyckat?
Sv: A proposito de nada
sylf: Tycker dock att backuppsättningen vi hade igår är helt ok på papperet. Kan bara Franson komma upp lite samt att Sunken hittar en bra nivå tycker jag vi har en ok backsida. Löf och Djoos kan dela på 6:e backplats.
Får vi en ersättare till Bertilsson får vi nog vara nöjda. Såg att Lasse J tränade igår så det kanske löser sig bra för Sundlöv =).
Redigerad kommentar
Sv: A proposito de nada
Så jävla typiskt! Nu när man har fått in Persson, så ska självklart Bertilsson bli skadad... nä, det är fan inte brynäs säsong det här.