Inlägg: 1540210
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Har jag sagt det? Att jag vill att vi ska värva Ossi och Skoog? Jag tar hellre en lam kurd än dessa 2.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: om du summerar de spelare som Sundlöv lyckats fiska fram mitt under säsongen så vet vi alla vilken nivå det brukar hålla. Väntar hellre en vecka om det kan innebära en NHL-spelare istället för det som finns ledigt för tillfället.