Inlägg: 1540642
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
sylf: Sådärja..
Tommy ice man i båset ser tre pinnar gå upp i rök.
Vad gör man?
Tommy ice man i båset ser tre pinnar gå upp i rök.
Vad gör man?
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
sylf: Hahaha, vilken pajasmatch med superduperclownen Rahm i huvudrollen.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH! Vad less jaag blir. Viktiga poäng som försvann där