Inlägg: 1540674
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
LindströmDetta var ingen segr utan ett förlorat poäng.... Det kan iof vara så att vi borde vinna Bragdguld som kan ta 2 pinnar med en protes i mål.. Grymt besviken.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
I webbradiosändningen så sågar kommentatorn vår målvakt hejvilt.
Det är nog en av de största sågningar av en målvakt som jag hört.
Bland de sista citaten: "Och där gjorde Rahm sitt 23 usla ingripande i matchen".
Så det vill till att Holmqvist kommer tillbaka illa kvickt.
Det är nog en av de största sågningar av en målvakt som jag hört.
Bland de sista citaten: "Och där gjorde Rahm sitt 23 usla ingripande i matchen".
Så det vill till att Holmqvist kommer tillbaka illa kvickt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Det här var så väntat så väntat så väntat. Rahm är en sjukt förutsägbar spelare. Och satan vad nära det var att hans fummel gav 4-5 i slutet.
Kul att kommentatorn "tycker synd" om honom med, att han "kom fel in i matchen". Måste vara hans första Brynäsmatch.
Känner mig fasansfullt engegerad inför förlängningen.....
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Lindström: Kan vara den sämsta målvaktsinsats jag sett på seniornivå...