Inlägg: 1540723
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Man bör väl börja inse nu att Rahm var en felsatsning? Man kan väl inte låta stolthet regera? Vi måste värva en backup åt Honken värd namnet. Annars kastar vi bort säsongen...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Robin Rahm kan inte fånga puuuck! Robin Rahm kan inte fånga puuuck!
Inte fånga puck! Inte fånga puck! Robin Rahm kan inte fånga puck!.
Ny ramsa?