Inlägg: 1542057
Svarskommentarer
Sv: Backar
En lite uppmaning: kan inte NÅN av alla som gnäller över den här och andra värvningar i allmänhet, för en gångs skull redovisa vilka alternativ Sundlöv haft att jobba med?
Då blir det ju mkt enklare att bedöma om Styrman känns vettig eller inte?
Ex vilka andra ES-backar som är lediga, vill röra på sig eller inte får istid i sina resp lag?
Sätt igång nu vetja, dags att komma upp med lite konkreta saker som backar upp ert eviga gnäll....
+ 2