Inlägg: 1542077
Svarskommentarer
Sv: Backar
Tväst: bara att inse, att ändå andledningen att vi vann förra säsongen var att vi hade Johan Larsson, kroken, silfverberg, Ekholm, Svedberg och gundersen, Bertilsson och Andersen. Resten var ett gäng medelmåttor. Rhodin var väl i bra form med. Men annars var medelmåtterna kvar, lite bättre än normalt. Alla andra nämnda ovanför var andledningen att vi vann. Inte medelmåttorna som vann guldet. Nu finns bara kroken, gundersen ch Bertilsson kvar. Sundlöv har väl i stort sätt haft ett omöjligt jobb. Men bättre tycker jag att han kunde ha gjort.
+ 1
munkas:
Jag tycker vi Brynäsare skall vara oerhört glada o nöjda över guldet vi fick i våras....... måste ju ha vart tidernas utslag av tur, stolpe in, ren röta, alla marginaler med, jätteflax m.m.
Att denna förening av medelmåttor o katastrofer både på och vid sida av plan lyckades bärga hem guldet till Gävle kan ju inte va nåt annat än ett stort mirakel?