Inlägg: 1542177
Sv: Backar
Slajsarn: Det finns ju inte en enda sportchef som drar en hel förening ensam. Inte Sundlöv heller. Han har ett gäng, värvningsgrupp, U-ansvarig, klubbdirre och allt möjligt runt omkring sig. Allt arbete gör dom mer eller mindre tillsammans och det fina resultatet skall naturligtvis ära allihopa. Därmed inte sagt att Sundlöv är en surmulen träskalle och uppträder som ett barn ibland, och borde avgått efter senaste KS. Men tydligen har det kommit nåt gott ur 8-9 års arbete. Tycker värvningarna faktiskt blivit bättre med åren, Pekkala, Skoog och Huttenvärvningar ser vi ju inte mycket av now days. Om det sen beror på Värvningsgruppen eller nåt har jag ingen aning om.
+ 2