Inlägg: 1542720
Sv: A proposito de nada
tjugo8: Sven Pettersson, antikhandlare! Han finns inte på riktigt! Han måste vara Ankeborgs borgmästare eller nåt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Ja eftersom de tydligen planerat en förlust redan innan de åkte, så var det ju en väldigt onödig tripp till Österrike. :) det optimala vore ju om de bestämd att de skulle vinna alla matcher, och sedan se till att motståndaren sen rättar sig i leden.
Ja eftersom de tydligen planerat en förlust redan innan de åkte, så var det ju en väldigt onödig tripp till Österrike. :) det optimala vore ju om de bestämd att de skulle vinna alla matcher, och sedan se till att motståndaren sen rättar sig i leden.
Redigerad kommentar