Inlägg: 1542996
Sv: European Trophy
Jajjen: men jag ser hellre nyförvärv än att man bränner pengar på ombokningar och missade flyg. Oansvarsfullt mot de som sponsrar klubben
+ 1
Svarskommentarer
Sv: European Trophy
Gurra88: Ja, billigast är ju att hålla nere spelarbudgeten, låta dom åka buss och tåg till matcherna och käka matsäck. Det är ju så alla framgångsrika lag gör.
Klarar inte ledningen av att bedöma vilka extrakostnader man har råd med då ligger vi taskigt till. Har du sett några tecken på att Brynäs egentligen inte hade råd med att ta hänsyn till spelarnas önskemål?
+ 1