Inlägg: 1545317
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Måste de alltid bli så jävla nöjda och skitnödiga vid 2-0!? Jag vill också vinna med 8-1 nån ggn haha...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_: Ja de brukar inte kunna kliva ifrån och vinna säkert. Vet inte när jag kunde njuta av en tredjeperiod senast...någon som har koll på när vi ledde stort efter två perioder?